A1/A3 Test

A1/A3

1 / 40

Kedy je poistenie UAV proti škode spôsobenej tretím stranám povinné?

2 / 40

Je potrebné vykonávať údržbu UAS?

3 / 40

Ktorá z nasledujúcich možností predstavuje nezúčastnenú osobu?

4 / 40

Čo je GDPR?

5 / 40

Ktoré z nasledujúcich možností by nemali mať vplyv na bezpečnosť lietania ? 

6 / 40

S čím zvyčajne súvisí strata spojenia medzi diaľkovým ovládačom a UAV ?

7 / 40

Ktoré letové údaje si máte uložiť?
1. Použitý fotoaparát.
2. Použitá batéria.
3. Trasové body.
4. Letové výšky.

8 / 40

Počas letovej prevádzky UAS pilot na diaľku NESMIE

9 / 40

Ktorá z nasledujúcich možností by mohla vysoko-pravdepodobne viesť k „abnormálnej situácii“ pri prevádzke vášho UAV?

10 / 40

Môže mať niektorý z nasledujúcich faktorov vplyv na priamy vizuálny kontakt (VLOS) pilota na diaľku?
1. Počasie
2. Svetelnosť
3. Ľudia okolo
4. Veľkosť pozemnej stanice
5. Vizuálne pomôcky na UA
6. Veľkosť UA

11 / 40

Ktorá z nasledujúcich možností je pravdivá:

12 / 40

Ako by sa mali batérie skladovať?

13 / 40

Čím je vyššia vonkajšia teplota, tým...

14 / 40

V každom členskom štáte EÚ, je prevádzkovateľ UAS:

15 / 40

Počas predletovej kontroly NEMUSÍ pilot na diaľku kontrolovať:

16 / 40

Výskyt čoho je nevyhnutné skontrolovať v blízkosti zamýšľanej oblasti prevádzky UAS? 

17 / 40

Prečo je nevyhnutné kontrolovať a udržiavať Váš UAS po každom lete?

18 / 40

Čo je potrebné zvážiť v prípade blížiacej sa búrky?

19 / 40

Ktorá z nasledujúcich možností nie je pravdivá:

20 / 40

Čo sa nepovažuje za nebezpečný tovar?

21 / 40

Ako si správne uložíte/zálohujete údaje o lete?

22 / 40

Ak potrebujem získať informácie o výkonnostných obmedzeniach svojho UAV, tieto údaje získam:

23 / 40

Čo je "kontrolný zoznam úkonov“ a na čo sa dá použiť počas prevádzky UAS?

24 / 40

Ktorý „postup pri abnormálnej situácii“ možno použiť aj v prípade straty kontroly, aby sa zabránilo nekontrolovateľnému letu UAV?

25 / 40

Čo je potrebné zvážiť v súvislosti s načasovaním doby trvania letu?

26 / 40

Aká je funkcia systému Geofencing?

27 / 40

Čo sa považuje za autonómnu prevádzku?

28 / 40

Kto z nasledujúcich je vyňatý zo zodpovednosti za škodu spôsobenú UAV tretím stranám?

29 / 40

Kde môžeme nájsť európske právne texty súvisiace s nariadením 2019/947?

30 / 40

Otvorená kategória prevádzky vyžaduje:

31 / 40

Aký druh informácií vzhľadom na počasie je nevyhnutný pre let s UAS ? 

32 / 40

Kde možno najpravdepodobnejšie očakávať reštrikcie a klasifikáciu zemepisných oblasti ?

33 / 40

Ktorý z nasledujúcich aspektov nesúvisí s bezpečnosťou letu počas predletovej kontroly?

34 / 40

Ktoré údaje z predpovede počasia môžu byť užitočné pre Vašu prevádzku UAS (okrem iného) ?

35 / 40

Akú údržbu musím vykonať po každom lete?

36 / 40

Čo je potrebné z nižšie uvedeného zoznamu skontrolovať, aby ste mohli posúdiť bezpečnosť oblasti prevádzky UAS?

1. výskyt ciest a komunikácií,
2. výskyt vysokej trávy a porastu,
3. výskyt chodníkov pre chodcov,
4. výskyt zaujímavých možností na vytvorenie fotografie alebo záznamu,
5. výskyt porastov a kríkov.

37 / 40

Kto je zodpovedný za bezpečnosť letu pri použití pozorovateľa na ovládanie UA pomocou vizuálneho systému pripojeného ku kamere UA, ako je napríklad metóda FPV ?

38 / 40

Čo je potrebné z nižšie uvedeného zoznamu skontrolovať, aby ste mohli posúdiť bezpečnosť oblasti prevádzky UAS?

1. výskyt vysokej trávy,
2. stĺpy elektrického alebo trakčného vedenia,
3. výskyt chodníkov pre chodcov a obecnej komunikácie,
4. výskyt zaujímavých možností na fotografiu,
5. výskyt stromov, porastov a kríkov.

39 / 40

Ktoré tvrdenie o prevádzke nad zhromaždeniami ľudí je správne?

40 / 40

Prečo by ste mali vymeniť poškodené batérie/komponenty?

Vaše skóre je

0%

Nákupný košík
Návrat hore